PSİKİYATRİST ADRESLERİ / NEVŞEHİR

Tel: 0 384 502 11 04 – 0 539 656 30 90

Psikiyatrist
Prof. Dr. Erol Özmen – Psikiyatrist

Online (uzaktan) psikolojik ve psikiyatrik tanı, tedavi ve danışmanlık. Online psikiyatri. Online psikiyatrist. Online terapi.

Depresyon, anksiyete, obsesyon, panik atak, endişe, kaygı, stres, mutsuzluk, öfke patlamaları, psikolojik sorunlar, psikiyatrik hastalıklar.

Randevu için tel: 0 542 236 13 54
Bilgi için lütfen tıklayınız.

Bir psikiyatrist arayışı içindeyseniz, öneri ya da tavsiye almak yanında size tavsiye edilen psikiyatrist ve psikiyatrik tedaviler hakkında bilgi edinmeye çalışın. İnternette geçen ‘en iyi psikiyatrist’, ‘işinin ehli’ gibi tümüyle kişisel yorumları aşırı önemsemeyin. Meşhur, ünlü, çok tanınan ya da popüler olmasının da sizin için onun en iyi psikiyatrist olacağının garantisi olmadığını unutmayın.

Psikiyatrist seçerken dikkat edilmesi gereken konular hakkında bilgi edinmek için lütfen tıklayınız.

Psikiyatri uzmanına başvurmayı düşünenlerin aklını sıklıkla “psikiyatrist ne yapar?”, “psikiyatri doktorunun görevleri nelerdir?”, “psikiyatrist psikoterapi yapar mı?” ve “psikiyatrist ilaç yazar mı?” gibi sorular kurcalar. Bu soruların cevaplarını aşağıda bulabilirisiniz:

Tüm psikiyatristler her türlü ruhsal hastalığın (depresyon, major depresyon, depresif bozukluk, anksiyete bozukluğu, panik bozukluğu, yaygın anksiyete bozukluğu, yeme bozukluğu, obsesif kompulsif bozukluk, sosyal fobi, somatizasyon, hipokondriyazis, şizofreni, bipolar bozukluk, madde bağımlılığı, sigara bağımlılığı gibi) ilaç ve terapötik görüşme ile tedavisini yürütme yetkisine sahiptir. Ancak bazı psikiyatristler kendilerini belli alanlarda geliştirerek özel olarak o alanda çalışabilmektedirler. Yine özel eğitim alan psikiyatristler, eğitim aldıkları terapi (psikoterapi) yöntemini (aile terapisi, psikanaliz, bilişsel terapi, şema terapisi gibi) uygulayabilmektedirler.

Ruh sağlığı çalışanları içinde ilaç yazma yetkisi yalnız psikiyatristlerindir. Ancak psikiyatristlerin her hastaya ilaç yazdıkları doğru değildir. Psikiyatristler uygun gördükleri durumlarda hastalarını / danışanlarını ilaç kullanmadan izleyebilmektedirler.

Bu sayfada Nevşehir’de çalışan bütün erişkin ruh sağlığı ve hastalıkları uzmanlarının (adlarının, iş adreslerinin, muayenehane adreslerinin, web sitelerinin) bulunması hedeflenmektedir. Adı olmayan ya da bilgilerinde yanlışlık olan psikiyatri uzmanlarının durumu psikolojipsikiyatri@gmail.com adresine bildirmeleri rica olunur.